Utazunk - Szilvi és Dzsó

Sanghaj

2013. június 22. - Rapsonné

leszállunk a repülőről. a lábam mint egy elefánté, alig kapokmlevegőt. a büdös város.

egy nagy pára az egész város. a levegőben pára, kajaszag, enyha böfögésillat terjeng.

Keresünk szállást, Hotel Fishin, jó lesz, tudnak angolul

Jaj hát nem is mondtam, hogy a reptérről a vonat 300 km/h-val száguld a városba,  odavagyunk. tiszta nyugat. mozgójárda is volt, dzsóról csináltam egy fotót, tisztára mint Jackie Brown...

Szóval, ott állunk a város közepén, hamar rutinos metrojegy-vásárlókká válunk.

a város TISZTA , mint a patyolat. sehol egy csikk , van itt minden, gucci, starbucks, haagen dazs. mindenkinek iphone-ja van, eredeti. a metroban 10 fok, persze rájöttünk, hogyha úgy kell bepréselődni a kocsiba, egyből nem tűnik hülye ötletnek a brutálklíma.

egy éjszakát töltünk itt, másnapra lesz eső és szél, minden kitisztul estére. átmentünk egy alagúton a Bundról a felhőkarcolók közé. bakker, ez mindennek a teteje :))

próbálok képeket feltenni, attól izgalmasabb lesz.

este gyorsvonat, 8 óra éjszaka, forró víz, hálókocsi, reggel Chenzhouba érkezünk, irán Shaolin, várnak ránk a csodás izomzatú kungfus fiúk.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.